The Joe of Wall Street

The Joe of Wall Street

Kezdés a tőzsdén

1. blog bejegyzésem

2016. július 12. - Csige Joel

Sziasztok!

Egy 20 éves egyetemista srác vagyok, most kezdek belevágni a tőzsdézés rejtélyes világába. Gyerek korom óta érdekel az üzletelgetés, az adok-veszek, úgy gondoltam ideje élesben is kipróbálnom magam. Eddig Demo számlán kereskedtem kisebb nagyobb sikerekkel, ezen felbátorodva úgy döntöttem, hogy ideje mostmár igazi pénzt keresni, ki ne szeretné ezt?! Szakmai tudásom még nem áll stabil lábakon, így én is tanulok még, és amiket tanulok, azokról rövidebb összefoglalókat is írok majd, hogy akit érdekel, az tudjon tanulni is ezen az oladalon. Érdekesebb hírekről is fogok írni, saját véleményemet is kifejezem majd 1-2 érdekesebb témával kapcsolatban. A Facebookon is megtaláltok, a "The Joe of Wall Street" név alatt. Most indul az oldal, minden egyes Like és megosztás sokat segít, ha van lehetőséged és tetszik az oldal akkor kérlek segíts az indulásban.

Hamarosan jelentkezem

Joe

A bejegyzés trackback címe:

https://joebrocare.blog.hu/api/trackback/id/tr978882598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása